Samarbejde
Giver mere værdi
At drive en forening kræver tid, engagement og en bred vifte af kompetencer. Vi ved, hvor vigtigt det er at kunne fokusere på medlemmerne og aktiviteter, der betyder noget – uden at drukne i det administrative arbejde, økonomistyring eller kommunikationsopgaver.
Vi har igennem vores mangeårige erfaring med foreninger og medlemsorganisationer opbygget netværk og samarbejdsaftaler med andre virksomheder, der også arbejder med foreninger og medlemsorganisationer. Det mener vi, skaber endnu mere værdi for vores kunder.
Gennem vores viden og erfaring indenfor foreningslivet, samt et godt samarbejde med virksomheder, der leverer løsninger til foreninger, skaber vi plads til udvikling. Vores medarbejdere har relevante certificeringer og kompetencer inden for en række programmer og værktøjer, som vi også hjælper andre foreninger med. Det betyder, at vi kan tilbyde jer adgang til både ekspertise og pålidelige ressourcer. Og det er netop en af de muligheder ved, at vi tilbyder foreninger et 360 graders overblik over løsninger, der passer ind i jeres setup.
Vi står klar til at være jeres sparringspartner og brobygger til de løsninger, der gør arbejdet lettere, mere effektivt og inspirerende. Med vores netværk og samarbejdspartnere sikrer vi jer adgang til moderne værktøjer og innovative løsninger, så I kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – jeres medlemmer.

Foreningsadministrator
Vi samarbejder med ForeningsAdministrator, som leverer et brugervenligt system til håndtering af moms og afgifter. Mange af vores foreninger anvender deres værktøj, og vi arbejder tæt sammen for at sikre en smidig integration og support.

Economic
Med vores indgående kendskab til e-conomic og erfaring inden for bogføring for foreninger kan vi hjælpe medlemmerne med at få det fulde udbytte af systemet. Vi rådgiver om, hvordan e-conomic kan understøtte effektiv regnskabsføring og give et klart økonomisk overblik, der er skræddersyet til foreningers behov.

Budget123
Gennem vores samarbejde med Budget123 har vi opnået et solidt kendskab til værktøjets funktioner og muligheder. Dette gør os i stand til at rådgive vores medlemmer om, hvordan Budget123 kan understøtte deres økonomistyring, budgettering og rapportering. Samarbejdet sikrer, at vores medlemmer får adgang til en effektiv løsning, der kan spare tid og skabe bedre økonomisk overblik.

PLEO
Vores samarbejde med Pleo giver vores medlemmer adgang til en moderne løsning til udgiftshåndtering. Med Pleo's intelligente firmakort og automatiske udgiftsregistrering kan vores medlemmer reducere administrative opgaver og sikre bedre overblik over deres udgifter. Vi har et indgående kendskab til Pleo’s platform, hvilket gør os i stand til at vejlede medlemmerne i at bruge værktøjet optimalt. Samarbejdet bidrager til, at vores medlemmer kan effektivisere deres økonomiske processer og skabe en mere fleksibel og digital arbejdsdag.

Digitaliser bestyrelsen
Frigør tid til værdiskabende bestyrelsesarbejde. Enkelt og sikkert. BetterBoard er en digital bestyrelsesportal til planlægning, eksekvering og opfølgning specialiseret indenfor bestyrelsesarbejdet.

Foreningsadministration
Vi har i Dit Sekretariat efterhånden mange kunder, der bruger Foreningsadministration som medlemssystem.

Bruger I Zakobo?
Dit Sekretariat kan varetage bogføringen, så foreningens frivillige kan fokusere på det, de brænder for.