En alsidig og erfaren projektkoordinator

Pernille Andersen, som blev en del af vores team i oktober 2023, er i den grad vokset godt ind i rollen som medlems- og eventkoordinator. Som medlems- og eventkoordinator er Pernille med til at sørge for, at medlemmer og eventdeltagere i fysiske og digitale arrangementer får en god oplevelse. F.eks. er hun med til at planlægge og eksekvere webinarer før, under og efter afholdelse, ligesom hun også er med til at udføre og afvikle evaluering af disse og fysiske events og konferencer i samarbejde med foreningskunden.

Pernilles baggrund har en god blanding af uddannelse og erfaringer, der helt naturligt har ført hende i retning af koordinering. Hun begyndte med en bachelorgrad i engelsk og fransk, hvilket naturligvis har kommet hende til gode, da hun både har boet og arbejdet i Belgien og Kina, hvor hun desuden har lært lidt kinesisk. Hendes erhvervsmæssige erfaring tegner et billede af en person med en stærk koordineringsevne omkring mange projekter, opgaver og bred kontaktflade. Pernille har også personlig erfaring indenfor frivilligt arbejde i forskellige idrætsforeninger – så hun har kendskab til de forskellige aspekter af foreningslivet indefra.

Den menneskelige kontakt gør forskellen

Allerede tidligt og under hendes udlandsrejser og -erfaringer fandt hun sin nysgerrighed og lyst til at arbejde med mennesker. Den menneskelige kontakt driver hende nemlig i hendes daglige arbejde, da en stor del af hendes koordinerende rolle indebærer menneskelig kontakt og det at få alle ender til at nå sammen, når man samtidigt også har mange bolde i luften. For Pernille handler det også om at få det bedste ud af det for alle parter og give den bedste service til foreningens medlemmer.

Pernille spørger ikke kun, om du har haft en god weekend. Hun spørger nemlig om, hvordan din weekend har været. Denne naturlige evne og interesse i at skabe gode relationer skinner godt igennem – både i hendes tilstedeværelse på kontoret og i det digitale administrative felt, som hun også favner i hendes arbejde.

Kombinationen af koordinering, kontakt med mennesker og det at få det hele til at gå op i en højere enhed – det elsker jeg bare! fortæller Pernille med et kæmpesmil.

Den menneskelige kontakt gør forskellen

For Pernille er det helt fantastisk at arbejde med opgaver og projekter der er en kombination af komplekse opgaver, et godt arbejdsmiljø (som hun i øvrigt er en del af), samt den menneskelige kontakt, hvor der er tillid til at hun løser opgaverne. Det tager tid at opnå tillid i nye samarbejder, men når man når det punkt, er det det bedste hun ved.

International erfaring med et tvist af politik og jura

Igennem hendes karriere har hun arbejdet med administration og sekretariatsløsninger både i ind- og udland, og hendes opgaver har spændt bredt da hun i en årrække har arbejdet som rets- og advokatsekretær og sidenhen som projektkoordinator i en konsulentvirksomhed. Disse erfaringer har givet hende en rigtig god forståelse for den koordinerende rolle og kommunikationen med mange forskellige mennesker både internt og eksternt.

Vejen frem til forenings- og medlemsadministration

Under en hård periode i en hendes liv, blev det nødvendigt for hende at skifte retning. Den retning banede vejen til et job som projektkoordinator og til LifeAchiever Uddannelsen. Denne uddannelse gjorde et stort indtryk på hende, og den dag i dag gør hun stadig brug af hendes erfaring og viden netop fra denne uddannelse.

Det var herigennem det blev endnu mere tydeligt for hende, hvor vigtigt det var for hende at arbejde med opgaver der også indebar den menneskelige kontakt.

Privat bor Pernille i Viborg sammen med hendes to skønne teenagere, og hun elsker en aktiv hverdag med forskellige former for sport og samvær med familie og venner.

Vejen frem til forenings- og medlemsadministration

Et lille men bredt fagligt team

En typisk arbejdsdag for Pernille kan variere meget. Det kan være alt fra håndtering af medlemsforespørgsler, tilmeldinger til events, eller koordinering mellem travle mennesker fra større virksomheder. Fra små til mere komplekse problemstillinger. Uanset udfordringerne er Pernille altid klar til at tage fat med sit smittende humør, fordi hun netop har en god blanding af opgaver, menneskelig kontakt og koordinering.

I Dit Sekretariat sidder vi hver især med mangeartede opgaver. Det er derfor en sjældenhed at have en ensartet eller typisk arbejdsdag uanset hvilken arbejdsopgave eller faglighed, vi hver især sidder med.

Et lille men bredt fagligt team

Vi er så mange forskellige fagligheder i Dit Sekretariat. Det er så motiverende at kunne sparre med kollegaer, fordi vi netop er så forskellige og har så mange erfaringer både internt og eksternt. Vi sparrer på kryds og tværs af personligheder, kompetencer og fagligheder. Det styrker os som medarbejdere, kollegaer og samarbejdspartnere med vores kunder.

Selvom Pernille har erfaring med både at arbejde alene og i større teams, kan hun ikke sammenligne det nuværende samarbejde med noget hun har prøvet før. Det er også noget der er med til at få hendes humør højt, når hun møder ind til et godt kollegaskab. Med sin alsidige erfaring og dedikation til menneskelige relationer er Pernille en nøglespiller i vores team.

 

Kunne du tænke dig at høre mere om, hvad vi kan hjælpe jeres forening med?


Relaterede indlæg

Dit Sekretariat ansætter erfaren foreningskonsulent

Kirstine Bach Storgaard er per 1. september startet som koordinator og foreningskonsulent i Dit Sekretariat.

Michaels forrygende start

I hjertet af vores team har vi den nyligt ansatte Michael, hvis bemærkelsesværdige baggrund fra soldat til skolelærer, og derefter til en webansvarlig i en sportsbutik, inden han fandt sin plads hos os i Dit Sekretariat.

Vi har fået en ny stærk økonomiprofil på holdet

I vores alsidige team, der byder på flere fagområder, har vi igen tilføjet en ny medarbejder til holdet. Linda Møllegaard har nu arbejdet som økonomimedarbejder hos os i en måned.

Mød den strukturerede og kreative Heidi

Heidi Hellerup har en omfattende erfaring fra mange forskellige brancher, hvilket gør hende til en indsigtsfuld ressource i vores tværfaglige teams.

Med en baggrund indenfor eventhåndtering og koordinering har hun en naturlig evne til at bevare overblikket og sikre, at alle detaljer falder på plads.